Pre Bageterie Boulevard vytvárame kreatívne komunikačné koncepty, kampane, outdoor vizuály, digitálne bannery, obaly, ako aj dizajn webových stránok a mobilnej aplikácie. Naša spolupráca je vždy prispôsobená sezónnym ponukám a aktuálnym potrebám značky, pričom kladieme dôraz na jednotnú identitu a prehľadnú komunikáciu. Sme hrdí na to, že môžeme byť súčasťou ich dlhodobého rozvoja.

Sezónne Chef menu a s ním spojená kreatíva a kampaň. Vizuály menu sú masívne komunikované v outdoore, online a na pobočkách.
Ukážka vizuálu Chef menu v aplikácii.
Vytvorili sme vizuály pre podporu prechodu na digitálne vernostné karty. Kľúčový vizuál bol aplikovaný na displejoch pri pokladniach a na plagátoch.
Tvorba kľúčového vizuálu na propagáciu mobilnej aplikácie v mieste predaja.

Navrhli sme packaging pre dezerty, ktorý vizuálne ladí s identitou značky a zdôrazňuje čerstvosť a prémiovú kvalitu produktov. Design balenia kladie dôraz na čistotu a jednoduchosť komunikácie pre zákazníka.
QR kódy na stoloch umožňujú zákazníkom pohodlné mobilné objednávanie. Dizajn je jasný, intuitívny a prirodzene zapadá do prostredia reštaurácie, čím zjednodušuje proces objednávania a zvyšuje komfort.

Stojíme za kampaňou „BBQ Koule jsou zpět!“, ktorá komunikuje návrat obľúbeného produktu do sezónnej ponuky franšízy. Kampaň kreatívne využíva dve fázy. Teaser – kde samotný produkt nevyobrazujeme, ale pracujeme so slovným spojením „velký kulový“.
„Velké kulový“ je hovorový a expresívny výraz v češtine, ktorý sa používa na vyjadrenie nedôvery, sklamania alebo popretia niečoho. V podstate znamená „vôbec nič“ alebo „ani náhodou“. Je to skôr slangový výraz. Využili sme ho pre podobnosť s výrazom „masové koule“.
Teaser kampane, v ktorom cielene pracujeme s pozornosťou diváka a postupne zvyšujeme jeho očakávania.
Druhá fáza kampane zahŕňa zobrazenie produktu a finálne doladenie copywritingu.

Kreatíva na polep pripravovaných priestorov v Prahe.



Navrhli sme PF 2025 s motívom vianočného stromčeka, pričom sme použili kreatívny perleťový papier, aby sme zdôraznili prémiový vzhľad a navodili sviatočnú atmosféru.

Pripravujeme ilustrované sezónne splash obrazovky pre mobilnú aplikáciu. Používame moderný minimalistický ilustračný štýl, ktorý spája čisté línie a jasné farby na vystihnutie atmosféry aktuálneho ročného obdobia.


Vizualizácia vernostného programu naprieč webom a mailingom, jasne komunikujú benefity digitálnej vernostnej karty a motivujú k používaniu aplikácie.

Vytvorili sme vizuál kampane určený pre študentov, ktorý zdôrazňuje príležitosti kariérneho rozvoja počas štúdia.
Navrhli sme vizuál kampane pre novú bagetu s frankfurtskými párkami.
Ukážka reklamnej kampane v pražskej mestskej hromadnej doprave.


