V tomto obalovom dizajne pre rôzne druhy orechov (kešu, pistácie, lieskovce) sa využíva minimalistický prístup a jemné prírodné náznaky namiesto prehnaných zdravotných tvrdení či preplnených zoznamov ingrediencií. Krajinný motív je použitý ako sekundárny grafický prvok – s matnou metalickou farbou, ktorá dodáva textúru a sofistikovanosť – zatiaľ čo hlavná estetika stojí na jednoduchých akvarelových ilustráciách a čistom vizuálnom spracovaní. Potlačením typického „chaosu orechových snackov“ a využitím vizuálneho pokoja dizajn pozýva zákazníka vnímať produkt ako niečo prirodzené, ľahké a prémiové, no stále prístupné.

Výsledkom je obal, ktorý vyvažuje hravosť a eleganciu. Jemné, ručne maľované akvarelové detaily dodávajú remeselný charakter; metalické akcenty pridávajú moderný dotyk; a striedmosť v komunikácii presúva pozornosť späť na samotný produkt – surový, bezlepkový, zdravý. Týmto dizajnovým riešením značka pozicionuje svoje produkty ako poctivé, prirodzené a vizuálne osviežujúce v preplnenom snack segmente.

packaging Nutz MAISON D'IDÉE
packaging Nutz MAISON D'IDÉE
packaging Nutz MAISON D'IDÉE
packaging Nutz MAISON D'IDÉE
packaging Nutz MAISON D'IDÉE
packaging Nutz MAISON D'IDÉE

Spolupracujte s nami

Máte záujem o spoluprácu? Dajte nám vedieť.