Toto balenie má super uvoľnenú, prírodnú atmosféru, ktorá okamžite hovorí: „áno, som ten upokojujúci bylinkový čaj, ktorý piješ, keď je toho na teba priveľa.“ Jemná šalviovo zelená vytvára relaxačný, wellnessový tón, zatiaľ čo grafika brezovej kôry pôsobí zámerne umelecky – ako niečo, čo by si videl na moodboarde útulnej chatovej estetiky. Názov značky je v čistom, jednoduchom sans-serif písme, ktoré pôsobí moderne a úprimne, akoby sa nesnažilo príliš zaujať. Celkovo to vyžaruje organickú, „slow-living“ energiu bez toho, aby to bolo klišé alebo príliš „eko crunchy.“

Celé to pôsobí minimalisticky v tom najlepšom zmysle – bez neporiadku, bez hlučných tvrdení, len tichá sebaistota. Vzor plynulo prechádza z tela na vrchnák, čo mu dáva kurátorský a prémiový look, takmer akoby patril do škandinávskej kaviarne alebo TikTok flatlay momentu typu „soft morning.“ Malá ikonka listu dodáva rýchly vizuálny signál, že ide o rastlinný a prírodný produkt, no stále pôsobí štýlovo, nie príliš rustikálne. Je to vibe pre ľudí, ktorým záleží na tom, čo konzumujú, a chcú, aby ich obaly dobre vyzerali aj na otvorených policiach.

packaging grove team MAISON D'IDÉE
packaging grove team MAISON D'IDÉE
packaging grove team MAISON D'IDÉE
packaging grove team MAISON D'IDÉE
packaging grove team MAISON D'IDÉE
packaging grove team MAISON D'IDÉE
packaging grove team MAISON D'IDÉE
packaging grove team MAISON D'IDÉE

Spolupracujte s nami

Máte záujem o spoluprácu? Dajte nám vedieť.