Z strategického hľadiska prináša redizajn jasnosť a odlíšenie do kategórie komoditných produktov. Vizuály značky – výrazná typografia spojená s čistými, priamymi farebnými blokmi – dodávajú produktu silnú prítomnosť na pulte, zdôrazňujú slovenský pôvod a v preplnenom maloobchodnom prostredí mu dodávajú prémiový charakter. Keďže jednotlivé druhy odlišujú charakterové ikony a unikátne grafické prvky, riešenie kombinuje funkčnú segmentáciu (aby zákazníci rýchlo našli „koktejlové“, „čerešňové“ a pod.) s výraznou osobnosťou, ktorá značku povyšuje nad generické balenia paradajok.
Z hľadiska spracovania dizajn vyvažuje hravosť s dôveryhodnosťou – ilustratívne prvky pridávajú šarm, zatiaľ čo striedma štruktúra a typografia zachovávajú serióznosť. Voľba farebného odlíšenia jednotlivých variantov a použitie konzistentného vizuálneho jazyka naprieč baleniami umožňujú budovať rozpoznateľnosť značky a zároveň odlíšiť produkty. Celkovo tento refresh balenia pozicionuje Ovozelu ako sebavedomú lokálnu, modernú a prémiovú značku, ktorá však zostáva dostupná bežnému zákazníkovi.




