Na obalovom dizajne pre vína je skvelé to, že ho nikdy nie je dosť. Každá vinárska sezóna prinesie inú úrodu a limitované edície exkluzívnych vín priam túžia po kreatívnom, minimalistickom a odvážnom obalovom dizajne. Tu prichádzame my. Ako milovníci dobrého vína je tvorba dizajnu pre tento segment splneným snom. Variabilita a potreba originality rok čo rok robí z vína ideálny produkt pre hľadanie nových a netradičných spôsobov dizajnu balenia.
Dobrý ročník si zaslúži výnimočný obal a preto sme aj tentoraz s radosťou navrhli dizajn, ktorý odkazuje na tradičné metódy práce s grafikou. Monografické spracovanie kruhového motívu – symbolu života alebo sveta, veľkého či nebodaj toho menšieho ktorý sa nachádza v niečom tak komplexnom ako je bobuľa viniča – sa stalo výzvou pre túto exkluzívnu sériu vín.

Jeho spracovaním sme sa snažili poukázať na variabilitu aj tak jednoduchého motívu. V duchu minimalizmu a snahe odkázať na tradičnú ručne robenú grafiku sme obmieňali znázornenie kruhu ťahmi čierneho pera. Výsledný obalový dizajn ďalej pracuje s deformáciou etikety ktorá vyzdvihuje a upozorňuje na netradičný kruhový motív na obale.
Samotný branding značky je tiež tvorený v duchu minimalizmu. Logo Aperun Wines je na prednej strane obalu potlačené striebornou farbou a to len pre spojené grafémy A a P,
bez kompletného logotypu. Pre exkluzívnu a limitovanú edíciu vín poslúžil tento obalový dizajn ako príjemný a citlivý prostredník medzi výrobcom a konzumentom.

vine2


ap-wino.3

 

Projekt: Aperun Wines Hand Draw Packaging Design
Art Director: Martin Kuspal
Agentúra: MAISON D’IDÉE
Klient: Aperun Wines
Vytvorené v roku: 2015