#packaging #disinfectants #byMAISON
Ku projektu sme mali možnosť pristúpiť od jeho úplného začiatku. Navrhli sme koncepciu značky, logo a celkový komunikačný vizuál. Ten sa preniesol na samotný obalový design. Doplnili sme ho o colorcoding, ktorý napomáha dobrej rozlíšiteľnosti produktov určených pre domácnosť a profesionálov. Toto rozlíšenie je mimo zmeny farebnej schémy doplnené o informáciu Pet alebo Vet, ktorá je graficky prevedená v kaligrafickom písme.
Práca s kontrastom je nevyhnutná pri akomkoľvek grafickom dizajne, pri packagingu je funkcia striedania kontrastov o to významnejšia. Kaligrafické, voľné a zaoblené písmo pre zvýraznenie kategórie sme vybrali práve vďaka jeho kontrastnému vyzneniu oproti inak tvrdému a technickému prevedeniu zvyšných prvkov na obale. Packaging pre non-food kategóriu poskytuje veľa možností smerom ku zlepšeniu jeho vizuality, na čom sa vždy veľmi radi podielame.