#maspoma #video #reklama #kreatíva #kampaň #byMAISON

Konceptom Rodinný recept sme spotrebiteľom po prvýkrát predstavili značku Mäspoma prostredníctvom reklamného spotu s plným využitím online médií.

Naším zadaním bolo zvýšiť povedomie o značke a pripraviť ju na postupný generačný prechod k novej cieľovej skupine zákazníkov.

Kreatívny koncept Rodinný recept sme zhmotnili do videa v spolupráci s produkčnou agentúrou Protos.

Hneď od prvej klapky sme sa pri natáčaní nesmierne bavili. Nadšenie a vtip nášho konceptu sa preniesli na všetkých zúčastnených, ktorí sa podieľali na jeho produkcii. Veríme, že tento pocit sa preniesol aj na divákov, a práve vďaka nemu sa mu dostalo toľko pozitívnych ohlasov.

Prijemne a nenútene komunikuje láskavý prístup značky vo vzťahu syna, matky a jeho postupného odchodu z domova a samostatného života. Láska k vareniu a jej komediálne zobrazenie vyjadrujú hodnoty značky Mäspoma. O čom inom je predsa varenie, ak nie o ľuďoch, na ktorých vám záleží najviac?

Čo všetko sme pre Mäspomu vytvorili?

Získať si dôveru klienta si vyžaduje veľa času a úsilia a my to veľmi dobre vieme. Po rokoch spolupráce ovládame nielen to, kde sa aktuálne firma nachádza, ale predovšetkým cítime, kam smeruje. Pomáhame značkám vyvíjať sa a realizovať svoje vízie pomocou dostupných prostriedkov.

V prípade Mäspomy, rodinnej firmy zo Zvolena máme za sebou redesign viac ako 200 SKU, implementáciu b2B a B2C vizuálu, správu webu, e-shopu a online kampaní.

maspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny recept