klient logo billa

#billa #chuteslovenska #privatelabel #packaging

Privátna značka Chute Slovenska pre BILLA Slovensko si kládla za cieľ spojiť moderný vizuálny štýl s tradičnými slovenskými motívmi. Naša agentúra bola poverená tvorbou konceptu obalového dizajnu, ktorý by nielen zaujal spotrebiteľov, ale aj odrážal kultúrne a gastronomické dedičstvo Slovenska. Hlavnú úlohu v koncepte zohrali ručne kreslené ilustrácie a drevoryty, ktoré dodali obalom autenticitu a remeselný charakter. Vzhľadom na širokú škálu produktov sa obaly tlačili na rôzne materiály a v niekoľkých tlačiarňach po celej Európe, čo si vyžadovalo precíznu koordináciu a sladeniu tlačových technológií.

Tvorba dizajnu prebiehala v úzkej spolupráci s klientom. Prvá fáza zahŕňala sériu workshopov, počas ktorých sme definovali kľúčové hodnoty značky – lokálny pôvod, kvalitu a modernú vizuálnu identitu. Následoval kreatívny proces, v rámci ktorého vzniklo niekoľko návrhov spájajúcich ilustrácie inšpirované slovenskou geografiou a tradičnými motívmi s čistým, súčasným dizajnom. Klient sa aktívne podieľal na doladení detailov, ako boli farebné schémy, kompozícia ilustrácií a rozloženie obalov, čo zabezpečilo, že konečný vizuál dokonale zodpovedal jeho predstavám.

Keď bol schválený základný dizajnový koncept, začala jeho adaptácia na jednotlivé produktové segmenty, od mliečnych výrobkov a pečiva po marmelády a tradičné špeciality. Každý obal musel reflektovať špecifiká daného produktu, pričom cieľom bolo zachovať súdržnosť celej značky. Súčasťou projektu bol aj profesionálny foodstyling a produktová fotografia, ktoré mali za úlohu podtrhnúť čerstvosť a vizuálnu príťažlivosť výrobkov. Výsledkom je moderná a esteticky výrazná kolekcia obalov, ktorá zároveň pôsobí dôveryhodne a rešpektuje slovenské tradície.

Dôležitým aspektom projektu bolo riadenie celého procesu, a preto sme implementovali interný systém, ktorý uľahčil komunikáciu a prehľadné sledovanie jednotlivých fáz. Vďaka tomu bolo možné efektívne reagovať na spätnú väzbu klienta a zabezpečiť hladký priebeh realizácie. Projekt bol dokončený v plánovanom termíne a značka Chute Slovenska sa rýchlo etablovala na trhu ako silný hráč v segmente tradičných slovenských potravín. Spolupráca medzi MAISON D’IDÉE Prague a BILLA Slovensko tak nastavila nový štandard v oblasti privátneho brandingového dizajnu.

chute slovenska billa retail packaging